Dažniausiai užduodami klausimai:
Kaip suformuoti prekių krepšelį?
TalijosMoterys2025-02-07T12:56:01+03:00El. parduotuvėje peržiūrėkite prekes pagal norimas kategorijas. Spauskite ant patikusių prekių ir po to spauskite mygtuką 'Į krepšelį'.
Apie sėkmingai įdėtą prekę jus informuos ikona viršutiniame dešiniame ekrano kampe ir virš jos atsiradęs skaičius.
Skaičius priklauso nuo įdėtų prekių kiekio.
Kaip galima apmokėti už prekes?
TalijosMoterys2025-02-07T12:58:35+03:00Apmokėti už prekes galite:
Per el. bankininkystę;
Įprastu bankiniu pavedimu, nurodant pardavėjo rekvizitus;
Banko kortele, suvedant kortelės duomenis;
Atsiimant užsakymą kurjeriui arba paštomate;
Su Apple arba Google pay.
Kokie galimi pristatymo būdai?
TalijosMoterys2025-02-07T13:00:08+03:00Galimi pristatymo būdai yra šie:
Venipak, Omniva, DPD paštomatai;
Venipak, Omniva ir DPD kurjeriai.
Kaip atšaukti užsakymą?
TalijosMoterys2025-02-07T13:02:38+03:00Įdėjus prekę į krepšelį, perėjus prie krepšelio tikrinimo, galite atšaukti užsakymo formavimą.
Jeigu norite ištrinti tik vieną ar kelias prekes, spauskite šalia prekių esančią ikoną 'X'.
Jeigu norite atšaukti visą užsakymą, spauskite 'X' prie visų prekių.
Jeigu norite atšaukti jau apmokėtą užsakymą, ne vėliau kaip per 1 val. nuo užsakymo pateikimo susisiekite el. paštu info@moterstalija.lt arba tel. Nr. +370 (613) 07 072 (I-V 10.00-19.00 val.), nurodant užsakymo numerį.
Kaip sukurti savo paskyrą puslapyje?
TalijosMoterys2025-02-07T13:08:06+03:00Savo paskyrą puslapyje galite sukurti paspaudę mygtuką ant dešiniame, viršutiniame kampe esančios žmogaus silueto ikonos (Mano paskyra).
Paspaudę, būsite nukreipti į anketos sudarymo langą, kuriame reiks suvesti prašomą informaciją.
Užpildžius informaciją, anketos apačioje, spauskite mygtuką ,,Registruotis".
Apie sėkmingą registraciją būsite informuoti nurodytu el. paštu.
Ar galiu grąžinti prekes?
TalijosMoterys2025-02-07T13:13:23+03:00Prekes galima grąžinti nurodytais atvejais:
- Jeigu gavote prekę su pažeistą išorinę ir/ar vidinę pakuotę (jei tokia yra).
- Jeigu gavote ne tą prekę, kurią užsakėte.
- Jeigu persigalvojote, galite grąžinti nenaudotą prekę, origanalioje pakuotėję. Šiuo atveju grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.
Daugiau informacijos žr. ,,Prekių pristatymas ir grąžinimas".
Ką daryti jei negavau savo prekės per 3 darbo dienas?
TalijosMoterys2025-02-07T13:15:01+03:00Negavus prekės per 3 darbo dienas, kreipkitės el.paštu info@moterstalija.lt arba telefonu +370 (613) 07 072 (I-V 10.00 - 19.00 val.).
Skundą išnagrinėsime per 1-5 darbo dienas, nuo gauto skundo dienos.