El. parduotuvėje peržiūrėkite prekes pagal norimas kategorijas. Spauskite ant patikusių prekių ir po to spauskite mygtuką 'Į krepšelį'.
Apie sėkmingai įdėtą prekę jus informuos ikona viršutiniame dešiniame ekrano kampe ir virš jos atsiradęs skaičius.
Skaičius priklauso nuo įdėtų prekių kiekio.
Apmokėti už prekes galite:
Per el. bankininkystę.
Įprastu bankiniu pavedimu, nurodant pardavėjo rekvizitus.
Perlo terminale, Maximos kasose, Lietuvos pašto skyriuose ir PayPost kioskuose.
Grynaisiais banko skyriuose.
Galimi pristatymo būdai yra šie: Omniva, LpExpress, DPD paštomatai/pristatymo taškai,
Kurjerių tarnybos ir Lietuvos paštas.
Įdėjus prekę į krepšelį, perėjus prie krepšelio tikrinimo, galite atšaukti užsakymo formavimą.
Jeigu norite ištrinti tik vieną ar kelias prekes, spauskite šalia prekių esančią ikoną 'X'.
Jeigu norite atšaukti visą užsakymą, spauskite 'X' prie visų prekių arba mygtuką 'Išvalyti krepšelį'.
Jeigu norite atšaukti jau apmokėtą užsakymą, ne vėliau kaip per 1 val. nuo užsakymo pateikimo susisiekite el. paštu info@moterstalija.lt arba tel. Nr. +370 61307072 (I-V 9-19val.), nurodant užsakymo numerį.
Anketą puslapyje galite sukurti paspaudę mygtuką ant dešiniame, viršutiniame kampe esančios žmogaus silueto ikonos.
Paspaudę, būsite nukreipti į anketos sudarymo langą, kuriame reiks suvesti prašomą informaciją.
Užpildžius informaciją, anketos apačioje, spauskite mygtuką 'Registruotis'.
Apie sėkmingą registraciją būsite informuoti nurodytu el.paštu.
Taip, prekes galima grąžinti nurodytu atveju:
Jei gavote pažeistą išorinę ir/ar vidinę pakuotę (jei tokia yra). Daugiau informacijos žr. 'Prekių grąžinimas'
Negavus prekės per 3 darbo dienas, kreipkitės el.paštu info@moterstalija.lt arba telefonu +370 61307072 (I-V 9-19val.).
Skundą išnagrinėsime per 2-5 darbo dienas, nuo gauto skundo dienos.